Bebeğim 7,5aylık çok hareketli
Uyuma sürecinde sallayarak zar zor uyutuyorum
Gün içinde tek bırakamıyorum
Mamayı bile zor yediriyorum maalesef çizgi film ile
Normal mi yoksa ne yapmalıyım ?
Çevremde gördüğüm bazı bebekler tek başına zaman geçiriyor kolay kolay ağlamıyor sakinler maşallah fakat biz bi mız mız hareketli ve uyku sevmiyoruz