Öncelikle hayırlı olsun canım bizim sünnet sürecimiz çok kolay geçti doktorum çişinin iyileştirici özelliği oldupunu söylemişti bezini çok değiştirme ki ben aman pişik olmasın diye saat başı değiştirrdim o süreçte okadar sık değiştrmedim birde biz plastik bardakları kesip pipisine koyuyorduk kakasını yapıncada bulaşmıyordu hiçteyilse 4 günde iyileşti tamamen de iyileşmesi 1 haftayı buldu