7 ay 24 günlük kızım ve çoklu besin alerjisi var ve o gıda sürecinde bişey alerji yaptığı zaman ya vücudu döküyor yada gazı var gibi kıvranıyor bağırsaklarından ses geliyo gece boyunca uyuyamıyor başına gelen ve bunun ilacı olup olmadığını bilen var mı önerileriniz var mı acaba