Sennurrr Kızlar bebeğim 8 aylık emzirirken uyuya kalır yatağına koyardım bir kaç haftadır emzirdikten sonra ağlamaya başlıyor bir daha da durmuyor. Gözleri kapalı ağlıyor çok uykusu var. Nasıl bu alışkanlıktan vazgeçer çok yorucu oluyor
sevkan0903 Sennurrr 8 ay 13 günlük bebeğim aynı durumdayız yaklaşık 8.aydan beri.. Atak dönemiymis 28 gün sürüyormuş 🥴 geçmesini beklicez sanırım..
Sennurrr sevkan0903 yaaa 28 gün atak mı olur her uykuya geçişte kıyamet kopuyor. Alışkanlık yapar hep böyle olur diye korkuyorum :(
sevkan0903 Sennurrr yok sanmıyorum çünkü biz tüm ataklarda aynısını yaşadık hep uykuya geçişte ağlama yaşadık ama ataktan sonra düzeldi tam 28 gün de sürmedi genelde ataklar. Umarım bu da biran önce geçer 🥴
sevkan0903 Sennurrr sormayın valla bizim bide ilk dislerimiz çıkıyor daha tam atak zamanına denk geldi bugüne kadarki ataklar falan hicmis diyorum yani Allah yardımcımız olsun 😅