Hazallll olur tabiki de olmaz mı. Aylarca karnınızda taşıdınız onu, sadece sizi bilir bir de babasını. Sakın üzülmeyin siz ten temasına devam edin bir şekilde illa emzireceksiniz diye bir kaide yok, yaslayın onu kendinize kokunuzla mest olur. Bol bol sarılın koklayın size çok ihtiyacı var.