Selam arkadaşlar eşimin kredi kartı kendinde olmasına rağmen bu akşam 11 civarı 2300 liralık alışveriş yapılmış. Kartı kapattırdık müşteri hizmetlerini arayarak ama süreç nasıl işliyor? Banka parayı iade ediyor mu? Harcama için güvenlik kodu gelirdi bu sefer gelmedi anlamadık. Basına Böyle bişey gelen var mı?