Oğlum 30 aylık maşallah güzel konuşuyor ama bu hafta nedense anne derken ‘aaaaannnneeee’ diyor. Yani sanki anne kelimesi zor çıkıyor gibi. Onun dışında her şeyi güzel konuşuyor. Bazen bişi anlatırkende uzatıyor yada bi kelimeyi 3 kez diyor. Mesela burda araba var diyecekken’burda.. burda.. araba var. Bu şekilde söylüyor. Genelde heyecanlığında oluyor o. Sakince söyle oğlum deyince güzel tek cümle kuruyor. Ama bu anne demesi kafamı karıştırdı. Sizde durumlar nasıl. Değişir mi bu durum? Ne yapmam gerek