Pnar_lina Kızlar bebeğim 2 gün sonra 3 aylık olucak, sürekli bişeyleri çiğnemeye çalışıyo kendi elini ısırıyo biberonu ısırıyo parmağımı veriyorum ağzında gezdiriyo kuvvetli ısırıyo sizce diş mi çıkarıcak? Neden böyle yapıyo anlamadım
aura_meselesi_bu_sekerim Pnar_lina oral döneme giriyor Suan en sevdiği şey herseyi ağzına götürmek gevelemek 4 ayinda daha da fazlalaşacak bu durum