Merhaba güzel anneler. Kızım 9 ay 13 günlük şuan ellerinden tuttuğumuz da yürüyor lakin sol ayağını garip basıyor çap basmak gibi ayak uçlarına basıyor gibi düzelir mi doktora götürmelimiyim yürüteç kullanmıştım kullanmayı mı bırakıyım. Tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkürler