Prensesssannesiiii Kızlar birkaç gündür yumurtalıklarım ağrıyor elimle hafif basınca hissediyorum sol taraf daha çok acıyor. 3 ay oldu doğum yapalı daha düzenli regl görmedim. Neden böyle olur ciddi bişi olabilir mi?