CmreKSidar Yan etkisiymiş sanırım kızım ishal oldu. Böyle bir yan etki yaşayan var mı ? Ne yapmam lazım ? Sıkıntılı bir durum mu ?
Selcan CmreKSidar benim kızım da olmuştu ama 1 gün sürdü diye hatırlıyorum 4 yıl oncesiydi. Ben probiyotik vermiştim doktorumuz önermişti. Ama sizde bir doktorunuza sorun isterseniz
CmreKSidar Melis1706 banada öyle demişti 2 kere üst üste yaptı bilmiyorum başka yapar mı biraz endişelendim.
Melis1706 CmreKSidar bikac kere daha olursa o zaman istersen doktora falan goturebilirsin gerci bugun pazar ama acilde de cok.ilgilenirler mi bilmiyorum
CmreKSidar Melis1706 3 kere oldu doktoruna yazdım normal diyor ama emmekte istemiyor ne yapacağım bilmiyorum