dikkatbebekvar Kızlar benim bebegim 6 aylık 2 3 saatte bir 90 120 cc arası içiyor. Yani yattıgında kasık maması ya da mama içiyor onu saymazsam. 3 4 kez 90 120 cc. Sabah 6 ya kadar. Sizinki nasıl merak ettim ☺️
gamzearass dikkatbebekvar 8 aylık 1′de ve 6′da 150-180 arası içiyor. Ama biz 5′te uyanıyoruz. 6′da içtiğini gece maması saymazsak bi kere içiyor 😂 6 aylıkken de iki kere uyanırdı 120-150 arası içerdi.
Melis1706 dikkatbebekvar 6 aylikken 2 kere veriyordum 90 iciyordu sonra emzigi verince uyuyordu zaten uyanmiyordu ruya ogunu oluyordu onun.aimdi 7 aylik 1 kere veriyorum yine ruya ogunu sekilde 120 veriyorum biberonum 125 lik 2 .devamini yapip getirdigimde icmiyor cunku
Lovemeselem dikkatbebekvar dokuz bucukta uyuyor sabaha kadar asla kabul etmiyor cok uğraştım pess ettim artik acliktan uyaniyor ama içmiyor emzikle hemen geri uyuyor
Twinsmom-- dikkatbebekvar 10 aylığız hiç içmiyor geceleri uyansa bile devam uyuyor hemen altına yaptıysa alıyorum geri yatıyor gece beslenmesi yapmıyoruz 7 aylıkken bıraktılar ikizlerim☺️
dikkatbebekvar gamzearass Melis1706 Aslında benimki de sık uyanıyo 2 saat cok az 120 cc içirdim bikaç kez 3 saate cıkardı ama hala 2 saatte uyandıgı da oluyor. 150 yi kbul etmiyo etse belki daha da uzun uyucak. Emzikle suyla vs kanmıyo maalesef. Doktora sordum 4 kez içmesinin cok fazla oldugunu söyledi
Melis1706 dikkatbebekvar suan mesela 7 saat duruyor genelde gecen ay 5-6 falandi sanirim saat dayanabildigi
dikkatbebekvar Lovemeselem sıkıntı olcagını zannetmiyorum gündüz güzel besleniyosa ne güzel uyusun bebiş ☺️
dikkatbebekvar Twinsmom-- darısı basımıza 😂 cok şükür bebegimin kilosu da iyi insallah yavas yavas o da azaltır gece beslenmesini
Twinsmom-- dikkatbebekvar Canım sen alıştır o şekilde çabala beslenme yapma devam uyut bakalım alışır illaki☺️