merhaba hanımlar, kızım şuan 11 aylık olmak üzere, arabayı ise 4 aylıkken almıştım, puseti hiç ama hiç kullanmadım..haricinde sayılı kez kullanılmıştır, hiçbir sıkıntısı sorunu yoktur kesinlikle..
7 ay önce 2450 TL’ye almıştım Trendyol’dan, güncel fiyatı 3000. ilgilenenler yazabilir 💗
