Grupyildizi Kizlar ben boyle adet olmam normalde baya kanama oldu bu ay bugun 3cu gun benim normalde 3cu gun kesilir snra az az gelir falan nioli yagi almistim enfeksiyon icin o mu dokundu bise yapti anlamadim cok korkuyorum ben ne yapicam bide benim muayene fobim var elim ayagim titriyo
DMHD Grupyildizi ben çok kullandım o yağı birşey olmadı onunla ilgisi yoktur diye düşünüyorum yada varsada yakın zamanda kullandıysanız enfeksiyonu kan ile atıyor olabilirsiniz belki. Ben doğumdan sonra işk defa bu ay oldum adet hayatımdaki en çok kanamam olan adetimdi ama spreal taktırdım onunla ilgili diye düşünüyorum doktor yapar demişti.
Glnrck Grupyildizi o yağı aylardır kullanıyorum bende hiç öyle olmadı yağdan olduğunu sanmıyorum ikinci ayda aynı sorun olursa bence bir muayene olun derim
Asyabuse Grupyildizi nioli yağı kullanmadım hiç ama bu ay benimde aşırı kanamam oldu yaa korkunçtu ped yetmedi depend almak zorunda kaldım 3 depend kullandım 1 günde lohusalığımda bile bu kadar olmamıştı bittiğinden beri de halsizlikten geberiyorum vücudumda kan kalmadı resmen mevsim geçişlerindendir dedi çevremdekiler
Melis1706 Asyabuse o yagi duydum ama kullanmadim kullanan kisilerde hep olumlu seyler gordum bir doktora danisin olmadi herkesin bunyesi farkli sonucta
Annisvebebisi Yağı ben de aldım, çamaşıra birkaç damla döküyorum ama uçucu yağ yani o dokunabilir mi bilemedim? Dokunmaz diyip yanıltmak istemem ama bence alakası yok gibi geldi. Ada çayı içmek iyi gelir mi acaba içerdeki pis kanın akmasına yardımcı olması için?
Grupyildizi Annisvebebisi adacayi tansiyonumu cikariyor cnm karnim indi resmen kilo aldim die sebiniyordum karnimda bayadr siskinlik agri vardi 4 sene oldu dogum yapali adetim beni rahatlatmiyodu bu ay sokuldu
Grupyildizi DMHD belkide enfeksiyonum cok vardi evet halsz kaldim sizinde kanamada farklilik olusaniliyor mi
DMHD Grupyildizi yağı en son 10 ay önce falan kullanmıştım o zaman hamileydim adet görmüyordum. 6 aylık oldu bebeğim daha bu ay adet oldum normalde çok olan biri değilim bu ay çok oldum sanırım benimki spreal taktırdığım için bakalım bir sonraki adetim nasıl olacak bilmiyorum
DMHD Hadibeee bulamadı doktorlar canım ne olduğunu hamileliğin 4 ayında kaşıntı başladı 8,5 aylık olana kadar çektim ama o nasıl bir kaşıntıydı anlatamam oturup ağlıyordum o derecede son ayımda geçmek ile azal arasına geldi bu yağı kullanınca doğumdan sonra direk kesildi kaşıntım.
Glnrck Hadibeee evet alıyor hatta bir damla lavanta yağı da camasira damlatiyorum bana iyi geliyor ikisi de