Elayberosmom batıl mı değil mi bilmiyorum bazıları vaftiz tarzı diyor ama ben şu şekilde yaptım. Kuşluk vakti ben direk yıkandım. Bebeğimi yıkayacağım suya 40 tane taş topladım öncesinde kaynattım dezenfekte olsun diye sonra o taşların hepsine ihlası şerif okudum. Gül yaprakları koydum. Anahtar, altın vs attım yıkadım. İçinde hiç bişey olmayan suyla da güzelce yıkadım dualarla. O suyu da dualı diye ağaç dibine döktüm banyoya dökmedim. Sonrasında da taşları yol kenarına serpe serpe gezdik