Kubradorukaras aptamil comformil mamayı bi deneseniz, biz hipp kullanıyoduk kabızlık yaptı sonradan, 4 5 gün yapamadı kakasını sürekli ıkınıyodu kızarıyodu ıkınacam diye iki büklüm oluyodu bizde acile gittik lavman, fitil ve enterogermina probiyotik verdi bide duphalac verdi, 3 kere felan yarım fitil kullandık sonra alışkanlık yapar diye kullanmadık, araştırdık aptamil comformil kabızlığa ve gaza iyi geliyormuş, doktorada danıştık o da önerdi ve poposuna zeytinyağı sürme dedi, sabah akşam bi tatlı kaşığı zeytinyağı içir dedi tabi ben mamasına kattım zeytinyağını, sonra o comformili içince yapmaya başladı. Şimdi artık düzeldi hergün bi iki kere kakasını yapıyor, bacaklarını açın karnının sol tararına hafif bastırın bunu ıkınırken yaparsanız daha işe yarar sonra bacaklarını karnına doğru itin bizimkine böyle böyle 2 bez kaka yaptırıyoruz çok ıkınırsa :)