14 aylık kizim var biz birşey yerken ne verirsem ağızdan atıyor eline veriyorum onuda kabul etmiyor ama elimde tabak görsün anlıyor onun olduğu oturup yiyor benim sıkıntım biz ne yersek veriyim yemiyor bunun alışkanlık haline nasıl getirebilirim bana biraz Bilgi verirseniz sevinirim..