Tugceplt Safiye129 bir kuaför olarak yardımcı olayım sana emziriyorken kesinlikle tavsiye etmiyoruz zaten fazlasıyla ağır kokuyor fön vs aşamasında ve ilk yapıldığında her ne kadar mükemmel görünüyor olsada saçınıza ciddi yipranmalar oluşturuyor tabi siz bunu fönün etkisi geçince ancak anlamış oluyorsunuz
beyzzsenturkk_ Tugceplt bende düşünüyordum çocukla sürekli saç işi zor oluyor diye aslında o kadar güzel görünüyor ki sosyal medyada..
Nimess57 Tugceplt ayy canım kuaförsün madem benim bi sorum olucaktı 😅 saçım şekil almıyor kıvırcık saç çok seviyorum ama en fazla 2 saat sonra tekrar düzleşiyor artık sıkıldım bu durumdan kalıcı kıvırcıklık nasıl yapabilirim. Pırasa saçlarım var sprey jöle waks her şey sürdüm 🤦🏻♀️
Defnemmm1 Tugceplt benim bebeğim de 11 aylık yarın saçıma ombre yaptırmayı düşünüyordum yoğun olmayacak şekilde ama bununda mı zararı olur bebeğime acaba
Tugceplt beyzzsenturkk_ evet başta çok güzel ama sonrası sıkıntı çünkü saç pigmentinizi öldürüyor bir nevi ve emziriyorsaniz yeni bebeğiniz size sürekli temas halindeyse kesinlikle önermem
Purpleberry Tugceplt bu mantıkla baktığımızda permayı da önermezsiniz galiba değil mi ? Yeni nesil perma denilen bişey varmış. Emziren anneler yaptırabiliyormuş, tabi ne kadar doğru bilmiyorum
Senazz11 Tugceplt benim kızım 1 aylık hamile iken saç boyatmadim şuan boyatmak istiyorum saçımin beyazları ortaya çıktı boyalar akına ve kötü duruyor boyatsam veya boyasam evde birşey olur mu bu şekilde size gelen var mi acaba
Tugceplt Purpleberry aslında aynı şey sadece permanin işlem esnasında kokusu çok kalmadı ama yıkarken ve işlem bittiktem sonra yine ağır kimyasal kokusu kalıyor saçta en azından bebeğiniz 1 yaşına girene kadar yapmayın biz dayanabiliyoruz ama onlar çok kaldiramiyor bu kokuları
beyzzsenturkk_ Senazz11 ben 2 aylıkken siyaha boyadım açıcı sanırım zararlıymış ama gerçekten yıpranıyor saçlar neredeyse kel kalıcam aşırı dökülüyor bari boyayım da kendimi avutayım dedim
Elif9292 Senazz11 organik doğal boyalar var, aman aman kapatmıyor beyazları ama hiç yoktan iyidir gratiste falan satılıyor ben ordan almıştım, psikolojikmen aşırı iyi geldi bana onunla saç boyamak
Tugceplt beyzzsenturkk_ saçınızdan çok bebeğinize zararı var unutmayın ne kadar bitkisel yazsada bütün boyalwrda kimyasal var
Senazz11 beyzzsenturkk_ berbat duruyor saçlarım napicsm bilmiyorum diplere fazla degdirmesem diycem diplerim bembeyaz
Senazz11 Tugceplt tabi kimyasal var hepsinde ama hamilelikte vs boyatanlari görüyorum hamilelikte yapamadım ama şuan yapsam mı bilmiyorum
beyzzsenturkk_ Senazz11 boyadım ama cok boya tuttu diyemem o kadar ölü ki saç uçlarım süreklü toplamaktan uzadı da ilk defa bu kadar uzattım bu yaz kestirmek istemiyorum ama herkes kestir diyor kızımda bir yandan yakalarsa yoluyor zaten bi kaç tel saçım kaldı kestirirsem ağlarım aşırı aşırı dökülüyor ya
Tugceplt Senazz11 hamilelikte hormanlarimiz farklı çalıştığı için boya olumlu sonuç vermez ve bebeğiniz sizden nefes aldığı için boyatilmamasi gerek emzirirken yine aynı şekilde bebeğinizi kokusu rahatsız eder biyatabilirsiniz ama Brezilya fönu perma gibi işlemler onerilmez
Senazz11 beyzzsenturkk_ benim de kalcamin altındaydı saçlarim bı anda gittim omuzlarimds kestirdim herkes şok olmuştu ama mecbur kesmeyince daha bakımsız duruyor hatta yarın gidip kestiricem tekrardan 🤷
Tugceplt Defnemmm1 yok ombrenin kalıcı bir kokusu olmadığı için bı sakınca yok ama işlem sırasında bebeğinizi çok kucağınıza almayın