buse2317 Arkadaşlar mamaya yeni başladık aptamil kullanıyoruz. Fakat kızımın acıkma süresini daha hesaplayamadığımdan sanırım mamayı erken ısıtıyorum ve içemiyor yarısından fazlasını ikinci kez ısıtabilir miyim ?
buse2317 bende ısıtılmamalı diye biliyorum ama 1 saati geçmediği sürece ısıtılabilir diye şeyler duydum size sormak istedim