Busebulut Merhaba iyi geceler hanımlar kabin boy bebek arabası aldım gecen gun yazmıstım ıyımı dıye..daha kullanmadım alan varsa memnun kaldınız mı kaç yasına kadar kullanabılırım bunu ve uçağın kabın tarafına rahatca gırebılır değil mi ?