rege2105 bu konuyla ilgili o kadar çok post açılıyor ki girip bakabilirsiniz, zararlarını yorumlarda görebilirsiniz. 4 aylık bir bebek tv ile nasıl oyalanır bilemiyorum, size iş yaptırmayacak kadar ne yapabilir velev ki yapıyor alın kanguruya madem on dakika sürüyor o süre boyunca koynunuzda oluversin. Şarkılar söyleyin, hayvan sesleri çıkarın, onunla sohbet edin, yaptığınız işi anlatın vs. Tek taraflı iletişimin bebeğinize hiçbir faydası olmaz, tam aksi aldığı radyasyondan tutun anlamlandıramadığı sesler ve görüntüler henüz gelişmekte olan beyin yapısını olumsuz yönde etkileyecektir. Bebeklerin beyni sünger gibidir gerek izletilen şeyler (çizgi film dahi olsa) gerek yanında konuşulan şeyler onlar için çok mühim. Şu an belki on dakika kadar diye bu kısa süreyi masum görüyorsunuz ama emekleyip ayağınıza sarılmaya başladığında, kucağına al ilgilen diye çığlık atmaya başladığında süreyi uzatmak isteyeceksiniz çünkü işler o zaman daha zorlaşıyor. Oğlum büyüyüp paçamdan ayrılmadığı zamanlarda yemek yapıp yiyemediğim zor zamanlarda dahi ben tv izletmedim. Evet bazen gerçekten çok zor oluyor ama izletmezseniz daha iyi olur çok küçük bebeğiniz, tabii yine kendi tercihiniz.