Zumra13 Kızlar 1.5 yıl oldu spiral taktirali iki gündür çok afedersiniz özür dileyerek yazıyorum pembemsi akıntı geliyor acaba spiral kayma durumu olmuş olabilir mi. Bu arada adetime daha 2 hafta falan var.
Aslan34 Zumra13 şurda bende bi bekliyim bugün bende de o akıntı oldu 1 yılda bende takılı bugün yarın gitmem lazım kontrole 🤦🏻♀️