Esada benim oğlum da koyu renk ve düz saçla doğdu. Ten rengi esmerdi ama sarılık vardı bizde 3-4 ay sürdü. Sarılık geçince ten rengi açıldı , ilk zamanlar beyazdı şimdi de buğdaya döndü ☺️ saçları da biz 9. Ayda kestirdik yaz çok sıcak oluyor diye. Sonra çıkan saçlar rengi açıldı ve de kıvırcık oldu ☺️ şimdi korkuyorum yine kestirmeye bukleler gidip düze dönerse saçı diye 🤨