Userrrr25536363737 Adenmoms68 bir çay kaşığı zeytin yağı verin birde popo kısmına biraz sürün iyi geliyor
anneyimanne00 Adenmoms68 bizim doktorumuz günde 3 kere birer çay kaşığı doğal zeytin yağı ve su aynı miktarda su önermişti. ki benim bebeğim genel olarak anne sütü ile beslenen bir bebek 😔 10 güne yakın kaka yapmadığını biliyorum. yavaş yavaş düzeliyor ama merak etmeyin 🙏🏻🌸
Busraata33 Adenmoms68 Hangi mama o da yapıyor olabilir,yada yeni değiştirdiyseniz.Katı mı kaka yapıyor ya da kaç gündür kaka yapmıyor.
Adenmoms68 Busraata33 kaka sıklıgı iyi 2-3 güne bir ama semsert ve cok kurı yapıyor yaparken bir saat zor çıkarıyor
Userrrr25536363737 Adenmoms68 kabız olduğunda ver ama simdi de verebilirsin ben doğduğundan beri verdim hic hir sorun yaşamadım boğaz falan icin çok iyi oluyor du
Busraata33 Adenmoms68 günlük duş ve masaj yapsanız daha kolay olur.Doktorum 4.aydan sonra 20ml su içebileceğini söylemişti +probiyotik doktorunuza danışın mutlaka.
ilknursmsk Aynı durumdayiz doktor mama yapaeken bir ml su fazla yarım ölçek az mama önerdi birde mamaya bir kaç damla zeytinyagi ben faydasını gördüm 🥰