Bizde 2ay 10 günlüğüz ve aynı şeyleri yaşıyoruz ama sabr edin ve inat edin vazgeçmeyin atlatırsınız inşallah. Ben bir aydır aynı sorunu yaşıyorum. Göğüsüme yatırır yatırmaz ağlamaya başlıyor. Sakinleştiriyorum ve önce emzik veriyorum emziği tutuyor sonra bi anda emziği ağzından çekip göğüsümü veriyorum. O zaman alıyor ama bazen bu şekilde almadığı da oluyor. Yeri geliyor ayakta emziriyorum. Bazen de zor durumda kalırsam sağıp veriyorum. Yani her şekile giriyorum. Sizde deneyin belki işe yarar 🤗