Seren-karan Merhaba süt sağma makinası phılıps avent mi yoksa kiwi marka mı önerirsiniz kullananlar memnun kalanlar yazabilir mi teşekkürler
Tubacnr0 Seren-karan 5 ay kiwi kullandım memnun kaldım sonra mamajoo aldim ondan da çok memnunum güçlü guzel
Birnilhikayesi Ben kiwi kullanıyorum 5 aydır çok memnunum. Çok kararsız kalarak almıştım ancak tam bir fiyat performans ürünü.
Seren-karan Birnilhikayesi bende şuan kiwi kullanıyorum ama çekme gücü hiç iyi değil o yüzden phılıps avent aldım onu denicem
DenizYildizi_92 Kiwi markasınınkini kullanıyorum şahane bi ürün muadillerine göre çok uygun performans açısından da 10 üzerinden 10 veririm asla pişman olmazsınız tam bir fiyat performans ürünü
Seren-karan Ben şuan kiwi kullanıyorum çekşm gücü hiç iyi değil maksimum 60 ml çıkarıyor o yüzden phılıps denicem inşallah daha iyi olur