-Eraymoms- kışın hoşuma gittikçe almıştım…genelde yazlık kıyafetleri kışın, kışlıkları yazın aliyorum. Böylece daha uygun fiyata almış oluyorum.
Cigit marka müslin şort ve üst almıştım, tulum falan almıştım onlardan giydiririm büyük ihtimalle.
Bunlar dışında bir sürü kıyafet aldım ayrica birsey almama gerek kalmadı 🥰 gerçi haftaya hafta sonu 2 gunluk bi gezmeye gidicez 1 gün otelde kalicaz gunduz avm falan gezmeyi düşünüyoruz orda da kesin dayanamam alırım biseyler yine ☺️