Bizde birebir aynı problemi yaşıyoruz 13 aylık 8 kilo. Doktor persentil tablosuna göre normal olduğunu söylüyor. Zorla yedir hiç yemiyorsa elbet Bi gün yiyecek sağlığı yerinde olsun üzerine gitme dedi. Birde oğlum prematüre o yüzden buna şükür diyorum. Sizde sağlığını önemseyin böyle kalmayacaklar sonuçta 😊