Sezeryan olalı 2 yıl oldu bazen karnımın ici sanki yırtılır gibi bi his oluyor agrıyor gaz sancısı gibi bi agrı bunu yasayan oldumu.. 2 yıl olfu hala bacaklarım agrıyor belden asagım uyusmustu dogum da. Bel agrısı desen ayrı.. Nedir bu böyle nasıl gecer ki 2 yıl oldu sanki yeni dogm yapms gibi olyrm bzen