Aysnrincii ben doğduğunda göğüs ucu küçük diye silikonla başladım emzirmeye 2. Ay atağında zorlanmaya başladı ve 2.5 aylıktı bıraktı artık gündüzleri emmeyi. Geceleri silikonla emziriyordum arada mememi deniyordum ama hiç emmediği için yumuşak geliyor ve tutamıyordu her yolu denedim ( emzik ve biberon kullanıyorum kolik bebek ve çok zor ) kaşık biberon olmadı eds olmadı derken gündüzleri sağıp veriyorum 2,3 saatte bir sağım yapıyorum. Geceleride uykuda emziriyorum artık normal memeyide tutuyor onu öğrendi şükür