Benim oğlumda 3 ay 22 günlük bizde de yaklaşık 2 aydır bu sorun vardı. Biz maç 3 gün bekleyip, yağlı kağıt yaparak ( fitil mantığıyla ) yaptırıyorduk. Biraz eski bir yöntem annelerimizden kalma ama Doktorumuz tavsiye etmişti. Rahatlıyordu bebeğim. Şimdi şükür tekrar kendisi yapmaya başladı.