asena01 suan iki farklı formül midede hazım olmaya çalışıyor. Ayrıca fazla veriyor olabilirmisiniz? Verdiğiniz mamayı biraz azaltın kusma aynımı olucak deneyin bi. Bi ara kızım hep aglıyodu her fırsatta emziriyodum sürekli kusuyodu simdi vermiyorum 2 saat en az geçmesini bekliyorum kusması azaldı kilo alımıda degismedi. Cokta emse normalde emse aynı kiloda olucak bünyesi neyse öyle olur fazla yesiignde atıyor cünkü. Mama markasını degistirin aptamil oluyo sanırım türkiyede avrupada nutrilon mamasında bi çeşit var çok kusan bebeklere veriliyor o midedekini kusturtmuyor. Yani o mamayı verdiğinizde kusmuyor bi araştırın isterseniz. Ayrıca dedigim gibi mamayı azaltın bebege kilo aldırma dısında pek bir faydası yok malesef