uzlet ya araba değil evde bile sıkıntı. Bizim apartmanda dışarda bırakmak vs yasak eve aliyodum evde ona göre bı alan yoktu yani kocaman araba ayirsan bile kocaman 😂 ve çocuklar sığmıyor içine. Direkt ele traveli. Kabin kullanmadjm dediğim gibi baston maclaren marka aldım ben gayet memnunum