Aldım, gerçekten para vermeye gerek yok. Bi dört dk lık ses kaydı attı. Sonra da uyku saatlerini sürekli sordu. Söylesem ne olur söylemesem ne olur. Bana kalırsa modern zaman para tuzağı. Psikoloji bilgisi yok ( aldığım kişi için konuşuyorum.)
Besle,
odaya geç,
rutinleri yap,
biraz kucakta mayıstır,
Yatağa koy sırtını sıvazla, ben buradayım annecim de
Ağlarsa kaldır.
Susunca geri koy.
Bu birinci periyod 45dk. Eğer uyumazsa odadan çıkar.
Sonra geri 45 dk aynı.
E Zaten uykuda zor çocuklar bunlar ee 45 dk uyumazsa ne yapayım ? Cevap yok.
Gündüz uykusu yok? Cevap: evet zor gündüz uykusu.
Açıkçası hiç memnun kalmadım. Bildiğim YouTube da izlediğim şeye 1500₺ vermiş oldum.