Kızınızı yarim gün krese versenz onun jcinde iyi olur .Her sabah kendinze söz verin ona bagrmyacagnza dair .Sinirlenmeyn demyrm sinirlendigmzde uzaklasm br dk bile olsa br wc girin çıkın balkondan nefes alın. Ama hergn cocugumza bagrmayn yazik bilseler yapmazlar.Siz ufak coxugumz da olmasından dolayı bunalmssnz ama bu kizinizn suçu değil ,mental olarak bakamicaksanz ikinci çocuk yapilmamali bence olan ilk cocuga oluyor .