dodidodidodi Kızım 5.5 aylık. Battaniyeyle yatırmak istemiyorum artık, geceleri çok dönüyor. Yaz için uyku tulumu tavsiyeniz olur mu?
Mircet dodidodidodi ben tog değerli bir tulum almadım Müslin bi tulum var uzun kollu ama ince Yani onu giydiriyorum şimdilik
Mooms dodidodidodi Ben müslin uyku yeleği aldım Kumaşı da çok güzel terletmiyor da bizim ev sıcak oluyor ince kıyafet giydirip üstüne de bunu giydirip yatıyorum
Duyulurum dodidodidodi yazın uyku tulumuna hiç ihtiyaç duymadım oğlumun bu dördüncü yaz mevsimi olacak… sıcaklığa göre pijamasının boyu değişiyor
Bebegimm1 dodidodidodi yazın sıcak oluyor açıkcası ben sıcakda bazen bezle bazende askılı zıbınla yatırıyordum ekstra cam açardım bu yazda öyle olur çnkü terlediğinde sıcakda isilik oluyor