normalde asla yapacagı bir sey değildir uykularımız atak haftasında bile cok güzeldi ama şu son 1 haftadır cinnet geçiriyorum gece emmek için uyanıyor ve geri asla uyumuyor alıp bacagımda sallayıp öyle beşiğe koyuyorum gece beni çok zorluyor artık eşimle dönüşümlü uyutuyoruz bazen sabah 4de kalkıp terör estiriyor kızım 4,5 aylık bunu neden yapıyor gündüz uykuları yerinde karnı epey tok ama gecede 5-6 kere kalkıyor saat başı yenidoğan bebek gibi resmen beşik reddi yaşıyoruz ya perisan olduk napabilirim