Beyz1 Bu kolik belası ne zaman son bulacak artık gerçekten yoruldum her gün bebeğim saatlerce ağlıyor susturamıyorum var mı benim gibi olan anneler
Tosbikkkk Beyz1 12 aya kadar sürdü sanırım bu süreç kalabalıkta kolay geçiyor anne kaynana görümce yardımı aldım
Mzyynkbra Bende hiç bitmeyecek sandım çok ağladım çook ama 3.aya girdik ve birden o günler hayal oldu hep geçecek diye sabrettim sende sabret canım elbet geçecek