1 buçuk ay önce uyku eğitimi aldık 6 buçuk aylığız herşey oturdu rüya öğünleri 23:30 ve 03:30 ama benim bebeğim hep 10 civarı uyanıyor ve çok zor döndürüyorum uykuya 22:30 ve sonrası uyanıyor genelde işkence gibi sebebi ne acaba emzik için sık sık uyanır ağzından düştü diye ama ağzında emzik olmasına rağmen yine uyanıyor gündüz uykuları tam olmasına rağmen nerde yanlış yapıyorum acaba gece keşsntisiz uyuduğunu görmedim beslenme saatinden önce ağlar hep