Oğlum 2,5 aylık. Doğduğundan bu zamana kadar maksimum 4 kere kusmuk temizledim desem yeridir. Onun dışında özellikle ataklarda çok emdiğinde ya da gazı çıkmadığında kusuyor ve yutuyor. Başlarda sütümü hiç ziyan etmiyor diye şakalaşıyorduk eşimle ciddiye almıyorduk ama uzun zamandır devam edince size sorayım istedim. Normal mi, doktoruma danışmalı mıyım bu durumu?