Cemile-krts Merhaba arkadaşlar arkadaşım yeni doğum yaptı fakat sezaryen sonrası gaz çıkarmadan taburcu olamıyormus aynı durumu yaşayıp tavsiyesi olan var mı ne yapmak gerekir bisy yemesi yasakmış yardımcı olur musunuz
Glrrabia1 Cemile-krts Bol bol yürümesi gerekiyor ama malesef ki o acı ile yürümek ızdırap aşırı zor kalkmak yürümek destekle yürüyebilirse bolca yürüsün ve bol su meyve suyu tüketsin yoğurt vs lavaboya girdiğinde kolay olur çıkması yoksa zor çıkıyor gaz geçmiş olsun.
Mgf Cemile-krts bana doktor bol meyve suyu ve su tüket demişti. Sezeryan sonrası zaten 2 gün yatış veriliyor genlde.bol bol yürümştğm bide Bn. Yürüdükçe gaz çıkması koly oluyo