Nevaninannesi Bebeğim 2 ay 15 günlük bir haftadır uykuya dalamıyor bir türlü ve uykuda sürekli sıçrıyor. Neden olabilir başına gelen var mı acaba?
Dedimolabilir Nevaninannesi kundakliyormusun benim bebegimde oyle oluyordu ben kundakliyorum 3 aylik suan duzelene kadar kundak yapicam.
Fatmanur41 Nevaninannesi direk kundakla düşünme bile çok rahat 😂 tülbentle kundaklıyorum ben yarım kundak valla mis gibi gece uykusu var oğlumun 4 buçuk aylığız bizde yavaş yavaş bıraktırıcam kundağı
Pinkgold Nevaninannesi kundaklamayı deneyin benim oğlumda öyleydi kundakladım devamlı bide ellerini yüzüne çok getiriyordu uyurken uyanıyordu şimdi gayet iyi geldi kundaklama unuttu bile 😇
Bebegimm1 Nevaninannesi reflex o ben bir şey yapmadım çoğu bebekde sıçramalar oluyor ben alışmasını bekledim kundak yapsaydım bu sefer ona alışabilirdi bıraktıgımda yeni doğan dönemi gibi sıçramalar olabilirdi en güzeli biraz sabredip alışmasını beklemek
Nevaninannesi Bebegimm1 bir haftadır uykusu çok kötü oldu çok sakindi bu kadar ağladığını görmemiştim insan bir şey yapamayınca da çok üzülüyor açıkçası
Kubradurmuss Nevaninannesi sıçrama normal ellerinden korkuyorlar , oğlum 6 ay 12 günlük yeni kundağı bıraktım