gguuness Merhabalar, ben yaklaşık bir buçuk yaşına kadar düzenli olarak Burak Genç ’e götürdüm oğlumu. Bir keresinde randevu bulamadık, olumlu dönüş alamadığımız için düzenli gitmeyi bıraktık. Çocuklarla iletişimi güzel, açıklayıcı bir anlatımı var.
Karani Çiftçioğlu da doğumdan sonraki ilk kontrolü yapmıştı o da iyi, çok konuşkan değil sadece. Birkaç kere de Adnan Aslan’a gittik, dün oğlum çok rahatsızlandi ona götürdük onun da yaklaşımı gayet güzel. Mesajlara cevap verme kısmını bilmiyorum. Burak Bey tahlil sonuçlarına yanına gitmeden de bakıyordu, hepsi bakar diye düşünüyorum Medical’in çocuk doktorları yaklaşım olarak iyiler.
İmperial’da de Begüm veya Bengi isminde bir doktor var o çok beğeniliyor.