superanne2
Merhaba post eski ama yazmak istedim benim kızım bir ay önce bir yaşındayken ateşli nöbet geçirdim basit fk dediler eeg gerek yok ailede bende yani küçükken bir kez olmuştu. O sırada bir yaş aşıları yaptırmadık şimdi yaptıracağız nöbeti tetikleyen doktorlar var kendi doktorumuz tetiklemez dedi siz hatırlıyor musunuz o dönemi olay çok yeni olduğu için hala travma geçiriyor gibiyim