Zeynos canım ben her akşam saat 10 dan 1 e kadar aglamasıyla ugraşıyordum hiç degişmiyordu gazın biriktigi saatler oluyomuş zingo kullandım lavman yaptırdık hiç fayda etmedi sonra çözümünü ben kendim buldum bir bardak alıyosun bir çay kaşıgı rezene bir çay kaşıgı kimyon tohumu bir çay kaşıgı payaşan ve bir çay kaşığı anasonu koyup sıcak su çekiyosun hepsi demleniyo dibe çöküyo bir kaç saate onun suyunu içiyosun biraz acımıksı ama yapacak bişey yok Bebişimiz için 🤷♀️💕 şimdi bebegim aynı saatlerde uyuyor bu dedigim mi bir aydır yapıyorum ve hiç sıkıntımız olmadı gündüzden içmeye dikkat et sütünden geçiyor ona ayrıca baya süt de yapıyor dene bana dua edersin 😊