İlk 3 ay sağa ve sola yatırdım sırtına destek battaniye koyarak dönüşümlü bir şekilde,çok korkuyordum bende kusarsa ve boğazına kaçarsa boğulursa diye. Daha sonra 3. Ay kontrolümüze gittiğimizde doktora sordum, artık sırt üstü yatabilir, kussa bile yutma ve geri atma refleksi gelişti dedi. Şuan 5 ay 12 günlüğüz ve o günden sonra hep sırt üstü yatıyor. Şükür hiçbir şey olmadı.