irem25 kızım 17 aylık, 20 günlük yenidoğanım var ben de celiski yaşamıştım. Çözümğ şöyle buldum. Kızım zaten yürümeye basladıgı icin bebek arabasına binmiyordu, onu kardeşine tahsis ettik. Biz de kızıma globber bisiklet aldık. Suan bisikletini cok seviyor. Kardeşi de büyüdüğünde bisikleti kullanır diye düşündük