Merhaba. Benim bebeğim 5aylık. İlk 2 ay geceleri sürekli inlerdi çok üzülürdüm nesi var diye muhtemelen sancısı vardı. Sürekli koynum da uyuttum yüz üstü yatmak iyi geliyordu. Gözetim altında yüz üstü yatırmak gerekiyor yenidoğan bebeklerde yatağında korktuğun İçin koynumda yatırıyordum. Aman bağımlı olur kucağa alışır şu bu diyenlere de aldırış etme. Bu şekilde bir süre sonra geçti merak etme 🙏🏻