Y-1A Allah yardımcınız olsun, keşke bir sigara çözüm olsaydı eşle hayatla ilgili sorunlarımıza… Umarım başlamazsınız. Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama ani bebek ölümü sendromu sebeplerinden biri de maalesef annenin sigara içiyor olması. Bunu gözardı edemeyiz, bir sigara postunu görüp bunu yazmadan geçmek bile bana vebal olabilirdi.