Merhaba kızlar oğlum 9 aylıkken kontrole gittiğimde 8.250 gramdı. 11. Aya girdik 8.350 olmuş boyu da 1 cm uzamış. 2 ayda 100 gram almış. Sadece uyurken oturuyor onun dışında çok hareketli hiç oturmaz. Yemesi de güzel şükür her şeyi yiyor. Ama bu aralar o kadar zayıf görünüyor ki çocuğumu her gören ne olmuş neden bu kadar zayıfladı diyor 😥😔 bende fark ediyorum yüzü bile küçück kaldı. Var mı tavsiye verebilecek olan veya böyle bir durum yaşayan.